16 yaşımda işe girmek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
16 yaşımda işe girmek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

31 Aralık 2013 Salı

16 yaşımda işe girmemin emekliliğime olumsuz yansıması olur mu? – 1 Kasım 2012


16 yaşımda işe girmemin emekliliğime olumsuz yansıması olur mu? – 1 Kasım 2012

16 yaşımda işe girmemin emekliliğime olumsuz yansıması olur mu? – 1 Kasım 2012

Lütfi Köksal

>Kenan Erdoğan
09.01.1970 doğumluyum. İlk Sigorta girişim 01.08.1986 ve 1993/2012 tarihleri arasında 18 yıl Bağ-Kur hizmetim var. 1990/1991 yıllarında 18 ay askerlik yaptım. Sigortalı olarak çalışıyorum. İlk işe girişimde 16 yaşındaydım. Emekliğime olumsuz yansıması olur mu? Ne zaman emekli olabilirim, askerlik... yazının devamı için >> 16 yaşımda işe girmemin emekliliğime olumsuz yansıması olur mu? – 1 Kasım 2012

İlgili Etiketler : 16 yaşımda işe girmek , 16 yaşımda işe girmemin emekliliğime olumsuz yansıması olur mu , emekli olma yaşı kaçtır , lutfi köksal , nasıl emekli olabilirim