Sigorta girişi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Sigorta girişi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

1 Ekim 2014 Çarşamba

Basından bir avantajım olur mu, ne kadar emekli maaşı alabilirim?


Basından bir avantajım olur mu, ne kadar emekli maaşı alabilirim?

Basından bir avantajım olur mu, ne kadar emekli maaşı alabilirim?

>Ali C.
06.05.1968 doğumluyum. 14.06.1984 tarihli Sigorta girişim ve 8.828 günüm var. 1994-1997 tarihleri arasında toplam 1.014 gün 2A basın çalışmam var. Basından bir avantajım olur mu, ne zaman emekli olurum, ne kadar emekli maaşı alabilirim?
CEVAP: 14.06.1984 tarihli Sigorta girişiniz ve 8.678 gününüz var. 1995-1997 yılları... yazının devamı için Muhasebe Sitemizin ilgili sayfasını ziyaret ediniz. >> Basından bir avantajım olur mu, ne kadar emekli maaşı alabilirim?

İlgili Etiketler : Basın indirimi , basından emekli , ne kadar emekli maaşı alırım , Ne Zaman Emekli Olurum , Sgk , Sigorta girişi

28 Ağustos 2014 Perşembe

Basından bir avantajım olur mu, ne kadar emekli maaşı alabilirim?


Basından bir avantajım olur mu, ne kadar emekli maaşı alabilirim?

Basından bir avantajım olur mu, ne kadar emekli maaşı alabilirim?

>Ali C.
06.05.1968 doğumluyum. 14.06.1984 tarihli Sigorta girişim ve 8.828 günüm var. 1994-1997 tarihleri arasında toplam 1.014 gün 2A basın çalışmam var. Basından bir avantajım olur mu, ne zaman emekli olurum, ne kadar emekli maaşı alabilirim?
CEVAP: 14.06.1984 tarihli Sigorta girişiniz ve 8.678 gününüz var. 1995-1997 yılları... yazının devamı için Muhasebe Sitemizin ilgili sayfasını ziyaret ediniz. >> Basından bir avantajım olur mu, ne kadar emekli maaşı alabilirim?

İlgili Etiketler : Basın indirimi , basından emekli , ne kadar emekli maaşı alırım , Ne Zaman Emekli Olurum , Sgk , Sigorta girişi

29 Mart 2014 Cumartesi

Dört yıl doğum borçlanması için ne kadar öderim? – 28 Mart 2014


Dört yıl doğum borçlanması için ne kadar öderim? – 28 Mart 2014

Dört yıl doğum borçlanması için ne kadar öderim? – 28 Mart 2014

Dört yıl doğum borçlanması için ne kadar öderim?
>Hülya Ö.
10.05.1959 doğumlu bayanım. Sigorta giriş tarihim 1974 ve 714 günüm mevcut. 4 çocuğum var. Doğum borçlanması yapabilir miyim, 2014 yılı rakamlarına göre 4 yıl doğum borçlanması için ne kadar öderim, ne zaman emekli olabilirim? Şimdiden cevabınız için teşekkür... yazının devamı için Muhasebe Sitemizin ilgili sayfasını ziyaret ediniz. >> Dört yıl doğum borçlanması için ne kadar öderim? – 28 Mart 2014

İlgili Etiketler : 4 yıl doğum borçlanması , bağ-kur , doğum borçlanması , Ne Zaman Emekli Olabilirim , Sigorta girişi

22 Aralık 2013 Pazar

Soran pişman olmaz – 18 Haziran 2013


Soran pişman olmaz – 18 Haziran 2013

Soran pişman olmaz – 18 Haziran 2013

> N. Kılıç

01.05.1958 doğumlu bayanım. 01.09.1995 tarihli Sigorta girişim var. 1995/2008 yıllarında isteğe bağlı prim ödedim. 2008/2013 tarihleri arasında isteğe bağlı BAĞ-KUR ödedim. 55 yaşım doldu. Ne zaman emekli olabilirim? Bir de 1996/1997 yılı isteğe bağlı ödemelerim görünmüyor. Elimde ödeme makbuzlarım var.... yazının devamı için >> Soran pişman olmaz – 18 Haziran 2013

İlgili Etiketler : bağ-kur mevzuatına göre , emeklilik müracaatı , isteğe bağlı prim , Sigorta girişi