Soru etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Soru etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

5 Ocak 2014 Pazar

Tamamına gerek yok 170 gün askerlik borçlanması yeterli – 4 Eylül 2012


Tamamına gerek yok 170 gün askerlik borçlanması yeterli – 4 Eylül 2012

Tamamına gerek yok 170 gün askerlik borçlanması yeterli – 4 Eylül 2012

Ekrem Sarısu

Soru: 15 Ekim 1965 doğumluyum. 7 Mart 1985’te askere gittim. 18 ay askerlik yaptım. 3 Kasım 1988’de SSK’lı oldum. 5400 gün prim ödedim. Askerlik borçlanmasını ödersem ne zaman emekli olabilirim? Gökhan VARLI

Cevap: Askerliğinizin tamamını borçlanmanıza gerek yok. 170 gününü borçlanmanız halinde, sigorta... yazının devamı için >> Tamamına gerek yok 170 gün askerlik borçlanması yeterli – 4 Eylül 2012

İlgili Etiketler : 170 gün askerlik borçlanması yeterli , Askerlik , askerlik borçlanması , Ekrem , Ekrem Sarısu , Ne Zaman Emekli , Ne Zaman Emekli Olabilirim , Sigorta , Soru , Tamamına gerek yok 170 gün askerlik borçlanması yeterli

4 Ocak 2014 Cumartesi

Malul aylığında 10 yıllık süre şartı aranmıyor – 7 Eylül 2012


Malul aylığında 10 yıllık süre şartı aranmıyor – 7 Eylül 2012

Malul aylığında 10 yıllık süre şartı aranmıyor – 7 Eylül 2012

Ekrem Sarısu

Soru: 1974 doğumluyum. 5 Mayıs 1994’te sigortalı oldum. 1902 gün primim var. Ne zaman emekli olabilirim? Bir de malulen emeklilikle ilgili bilgi almak isterim. Filiz GÖNCÜOĞLU

Cevap: 20 yıl sigorta, 5675 gün prim ve 50 yaş şartlarına tabisiniz. 3773 gün daha prim ödeyerek, priminizi 5675 güne tamamlamanız şartıyla,... yazının devamı için >> Malul aylığında 10 yıllık süre şartı aranmıyor – 7 Eylül 2012

İlgili Etiketler : Ekrem , Ekrem Sarısu , Emekli , Malul aylığı , Malul aylığında 10 yıllık süre şartı aranmıyor , Sigorta , Soru