işsizlik ödeneği etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
işsizlik ödeneği etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

31 Mart 2014 Pazartesi

Askere Giden Sigortalının İşsizlik Ödeneği Hakkı – 31 Mart 2014


Askere Giden Sigortalının İşsizlik Ödeneği Hakkı – 31 Mart 2014

Askere Giden Sigortalının İşsizlik Ödeneği Hakkı – 31 Mart 2014

Soru: 01.01.2013 tarihinde şirket küçülmeye gittiği gerekçesiyle işten çıkarıldım ve işsizlik maaşına başvurdum. Sekiz ay hak edişim olduğu mesajı bana ulaştı ve iki ay maaşımı aldıktan sonra 14.08.2013 tarihinde askerlik görevimi yerine getirmek için birliğime katıldım. Daha öncesinde askere gideceğimin beyanıyla İş-Kur'da... yazının devamı için Muhasebe Sitemizin ilgili sayfasını ziyaret ediniz. >> Askere Giden Sigortalının İşsizlik Ödeneği Hakkı – 31 Mart 2014

İlgili Etiketler : askere giden sigortalı , askere giden sigortalı işsizlik ödeneği , askerlik hizmet süresi , bağkur , Emeklilik , iş-kur , işsizlik ödeneği , işsizlik ödeneği hakkı , Sgk

29 Mart 2014 Cumartesi

İşsizlik Sigortası ödemesi asgari ücrete göre en az yüzde 40 en fazla yüzde 80 olabilir… – 4 Şubat 2014


İşsizlik Sigortası ödemesi asgari ücrete göre en az yüzde 40 en fazla yüzde 80 olabilir… – 4 Şubat 2014

İşsizlik Sigortası ödemesi asgari ücrete göre en az yüzde 40 en fazla yüzde 80 olabilir… – 4 Şubat 2014

İşsizlik Sigortası ödemesi asgari ücrete göre en az yüzde 40 en fazla yüzde 80 olabilir…

İşsiz kaldığımızdan İŞKUR bize işsizlik ödeneği verir ve hesaplama şekline göre ödeme son 4 aylık ücret ortalamamızın yüzde 40’ı kadardır ama bu rakam asgari ücretin yüzde 40’ından az, yüzde 80’inden çok olamaz…Ücreti... yazının devamı için Muhasebe Sitemizin ilgili sayfasını ziyaret ediniz. >> İşsizlik Sigortası ödemesi asgari ücrete göre en az yüzde 40 en fazla yüzde 80 olabilir… – 4 Şubat 2014

İlgili Etiketler : asgari ücret , işsizlik ödeneği , işsizlik ödeneği miktarı , işsizlik sigortası , işsizlik sigortası ödemesi

21 Aralık 2013 Cumartesi

Askerlik borçlanmasının faydası askerlik tarihi ve süresine göre değişir – 6 Ağustos 2013


Askerlik borçlanmasının faydası askerlik tarihi ve süresine göre değişir – 6 Ağustos 2013

Askerlik borçlanmasının faydası askerlik tarihi ve süresine göre değişir – 6 Ağustos 2013

Soru: 10 Şubat 1970 doğumluyum. Sigorta başlangıç tarihim 19 Mayıs 1992 olup 4200 gün prim ödemem var. Askerlik borçlanması yaptırmadım. Askerlik borçlanmasının faydası olur mu? Ne zaman emekli olabilirim?

Temel ŞENGEL

Cevap: Askerlik borçlanmasının faydasının olup olmayacağı askerlik yapılan tarihe ve askerlik süresine... yazının devamı için >> Askerlik borçlanmasının faydası askerlik tarihi ve süresine göre değişir – 6 Ağustos 2013

İlgili Etiketler : askerlik borçlanmasının faydası , askerlik tarihi ve süresi , işsizlik ödeneği